Creme brulee

P1481

Opet Vam predstavljam krem brule. Nema nista drugo, a ja bas volim slatko.
U restoranima Madera i Trac prave BEZ GLUTENA.

Restoran Madera
Bulevar kralja Aleksandra 43
Beograd
Telefon za rezervacije: 011/324-7148
Vise informacija na sajtu:
www.restoranmadera.com

Restoran Trac
Milesevska 39
Beograd
Telefon za rezervacije: 011/3447-000
www.restorantrac.com

2 responses to this post.

  1. Posted by Darija on 20. July 2011. at 10:30

    Hvala na svim informacijama, meni je još uvijek teško prihvatiti dijagnozu celijakija – otkrivena mi je prošle godine, lakše mi je kad vidim da ima još ljudi koji žive na ovaj način. Imam samo pitanje u vezi Quick juha, nema ih u Hrvatskoj, ali mi sestra živi u BiH pa sam je zamolila da mi kupi, kaže da nisu jasno deklarirane da su bez glutena, da li Vi imate drugačije informacije?
    Hvala

    Reply

    • Nisu deklarisane, ali imaju detaljan spisak sastojaka i za zgusnjavanje koriste guar gumu (ne sadrzi gluten). Jasno je naznaceno “Moguci alergeni:” primer: soja, mleko, jaja… Ja sam im dao sansu i nisu je prokockali, redovno ih koristim. Ima ih u Srbiji, Bih, Crnoj Gori i Makedoniji. Mozete postati prijatelj i pronaci vise informacija na http://www.facebook.com/bezglutena. Pozdrav Marko

      Reply

Leave a Reply

