Pekara Bez Glutena

P167

Posetio sam pekaru bez glutena u Novom Sadu u ulici Radnicka 45.
Hrana je super i ima sve vise proizvoda. Sve sam probao i slano: perece, slani stapici, kifle, pita sa sirom, pica
i slatko: pita od jabuka sa cimetom i baklave (omiljen slatkis) i nekoliko vrsta keksa.
Bio sam zeljan svega pa sam se malo prejeo. Dobro ste procitali BAKLAVA BEZ GLUTENA !!!
Baklava je….mmmmm mekana ! Na dva mesta u svetu ima da se kupi u Istanbulu i u Novom Sadu. Izvolite

2 responses to this post.

  1. Dali mogu dobiti kontakt ove pekare? Mi smo iz Makedonije i proizvodimo bezglutensko brasno (od kestena). Za vise informacija http://www.drago.com.mk

    Reply

Leave a Reply

